הלוחם שנהרג מירי חברו: סמ"ר נתן פיטוסי ז"ל, בן 20 מנתניה

    קובי פינקלר 1 Comment on הלוחם שנהרג מירי חברו: סמ"ר נתן פיטוסי ז"ל, בן 20 מנתניה

    פיטוסי היה לוחם בחטיבת כפיר והועלה לדרגת סמל-ראשון לאחר מותו. בעקבות האירוע, נפתחה חקירה של המשטרה הצבאית בנושא. בסיום החקירה, הממצאים יועברו לבחינת הפרקליטות הצבאית

    20:30
    01.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on המפגש החריג בין אלוף בצה"ל למרן הגרמ"ה הירש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום: סמל-ראשון נתן פיטוסי ז"ל, בן 20 מנתניה, הוא הלוחם שנהרג הלילה (בין שני לשלישי) בשגגה, מירי חברו למחלקה סמוך לטול-כרם. פיטוסי היה לוחם בחטיבת כפיר והועלה לדרגת סמל-ראשון לאחר מותו.

    ב'וואינט' פורסם כי החייל שביצע את הירי בשגגה שחזר את התקרית וסיפר כי זמן קצר לפני סוף המשמרת פיטוסי עזב את העמדה כדי להתפלל בקרבת מקום, וכשחזר הוא לא זיהה אותו והתייחס אליו כחשוד. לפי דבריו הוא ביצע נוהל מעצר חשוד וירה בתחילה באוויר.

    בעקבות האירוע, נפתחה חקירה של המשטרה הצבאית בנושא. בסיום החקירה, הממצאים יועברו לבחינת הפרקליטות הצבאית.

    בתוך כך, מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס ומפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף אבי בלוט סיימו לפני זמן קצר תחקור ראשוני בנקודת האירוע.

    מדברי מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס: "במהלך פעילות מבצעית הלילה בקו התפר, נהרג לוחם צה״ל בשוגג מירי כוחותינו. מדובר באירוע קשה ומצער מאוד שלא היה אמור להתרחש. אני שולח את תנחומיי העמוקים למשפחה השכולה, ומחזק את כל החיילים והמפקדים המעורבים באירוע. עם קרות האירוע התחלנו לתחקר אותו ואנו נמשיך להעמיק ולהפיק את כל הלקחים הנדרשים מאירוע קשה זה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איייי רחמים עליו וגם על החייל היורה , א"א אפילו לדמיין מה 2 המשפחות חוות, די לצרות , אמן